Tullverket

Logga in
Tullverkets logotyp. Tillbaka till startsidan

Starta företag

Funderar du på att starta ett företag?
Då ska du ha en idé
som du kan tjäna pengar på.
Det kan vara något som du vill sälja.
eller ett arbete
som du tar betalt för.

Vill du veta mer om hur du startar företag?
Då kan du anmäla dig till starta företag-dagen.
Starta företag-dagen arrangeras i flera städer i Sverige.
Då kommer föreläsare från myndigheterna
och berättar om skatt, bokföring och annat
som företagare behöver veta.

Det finns också en broschyr som handlar om
hur det är att starta företag.
 
Läs broschyren här
Starta företagPDF
Starta företag, lättlästPDF



Tullverket • Box 12 854 • 112 98 Stockholm • 0771-520 520